2009年6月24日 星期三

最佳損友??

每次聽到這首歌...
先想到的是-4n
然後,必定想起一個好朋友..

何從說起...?我都不記得了。
你跟我疏遠,都是因為她..
從前派發完試卷,你都會到五樓
分 擔 喜 樂,

你上台拎獎,我都會拍掌拍得好大力!
一切都係因為你..
9年既友誼,點解仲簿過一張紙..?
比唔起2年既友誼?
你以前日日都會同我講心事..
依家,見到我即刻扮見唔到..
我feel到架..你當我盲架..?

-
之前我答應過教你LS,
一齊去迪迪尼..
你依家都係諗住同佢去啦..
*位置變了 各有隊友

*
聽這首歌,必定想哭。
從前共你 促膝把酒 
傾通宵都不夠我有痛快過 你有沒有
很多東西 今生只可給你保守至到永久 
別人如何明白透

3 則留言: